ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 15:42

استاندار کرمانشاه از مرز شوشمی بازدید کرد

استاندار کرمانشاه از مرز شوشمی بازدید کرد

به گزارش سلام پاوه :استاندار كرمانشاه در بازديد ميداني از بازارچه مرزي شوشمي ‘ خواستار سرعت بخشيدن به توسعه زيرساخت هاي عمراني اين بازار چه شد استاندار كرمانشاه صبح امروز چهارشنبه در سفر خود به شهر ستان پاوه‘ از اقدامات صورت گرفته براي اجراي طرح هاي مختلف در بازار چه مرزي شوشمي بازديد و بر […]

به گزارش سلام پاوه :استاندار كرمانشاه در بازديد ميداني از بازارچه مرزي شوشمي ‘ خواستار سرعت بخشيدن به توسعه زيرساخت هاي عمراني اين بازار چه شد

استاندار كرمانشاه صبح امروز چهارشنبه در سفر خود به شهر ستان پاوه‘ از اقدامات صورت گرفته براي اجراي طرح هاي مختلف در بازار چه مرزي شوشمي بازديد و بر سرعت استاندار کرمانشاهبخشيدن به توسعه زيرساخت هاي عمراني اين بازارچه تاكيد كرد.

به گزارش  سلام پاوه و به نقل ازاداره كل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛مهندس ابراهيم رضايي استاندار دراين بازديد ضمن خوب ارزيابي نمودن پتانسيل ها و ظرفيت هاي منطقه پاوه و اورامانات‘روحيه ولايي و بسيجي اين ديار را ستودني برشمرد و گفت:بي شك اتحاد و وحدت درون برادران مسلمان ما در اين خطه از ايران اسلامي بارقه اميد و خدمت به اين مردم را مضاعف مي نمايد.

مهندس رضايي هدف از اين بازديد را پيگيري و رفع مشكلات مربوط به توسعه زير ساخت هاي عمراني اين بازارچه عنوان كرد و گفت:با توجه به اينكه بازارچه شوشمي در كنار بازارچه شيخ صله و مرز رسمي پرويزخان يكي از  سه بازارچه مرزي استان محسوب مي شود لذا تلاش و كوشش مسئولين امر بايد به سمتي حركت كند كه در جهت عمران و توسعه بيش از پيش اين بازارچه موثر واقع شود.

وي همچنين توسعه تجارت خارجي را يكي از موئلفه هاي شكوفايي در حوزه اقتصاد ملي و منطقه برشمرد و تصريح كرد:بطور قطع و يقين با توسعه ارتباطات مرزي در استان  مي توان بسترهاي مناسب را در خصوص ايجاد اشتغال پايدار در منطقه و كشور ايجاد نمود.

مهندس رضايي همچنين با اشاره به برقراري امنيت در مرزهاي استان ‘خاطر نشان كرد:با توجه به اينكه مقوله امنيت خود عاملي مهم در توسعه مراودات و ارتباطات اقتصادي بين دو كشور دوست است لذا تلاش در جهت توسعه اقتصادي مناطق مرزي امري ضروري و مهم قلمداد مي شود.

گفتني است ‘ مهندس رضايي از نزديك با مردم منطقه ديدار و مشكلات و درخواست هاي مربوط  به نمايندگات تجار و كسبه اين بازارچه را برسي كرد.