پ 06 اردیبهشت 1403 ساعت 10:00

استاندار کرمانشاه: ابعاد گردشگری منطقه پاوه و اورامانات را بی‌نظیر دانست

استاندار کرمانشاه: ابعاد گردشگری منطقه پاوه و اورامانات را بی‌نظیر دانست

به گزارش سلام پاوه :ابراهیم رضایی بابادی در نشست شورای اداری این شهرستان که امروز در فرمانداری پاوه برگزار شد اظهار داشت: استعدادها و ظرفیت‌های خدادادی سرشاری در منطقه اورامانات نهفته که باید به نحو احسن به فعلیت برسد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از تسنیم استاندار کرمانشاه ابعاد گردشگری منطقه پاوه و […]

به گزارش سلام پاوه :ابراهیم رضایی بابادی در نشست شورای اداری این شهرستان که امروز در فرمانداری پاوه برگزار شد اظهار داشت: استعدادها و ظرفیت‌های خدادادی سرشاری در منطقه اورامانات نهفته که باید به نحو احسن به فعلیت برسد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از تسنیم استاندار کرمانشاه ابعاد گردشگری منطقه پاوه و اورامانات را بی‌نظیر دانست و افزود: در راستای ایجاد رونق اقتصادی و ریشه‌کن کردن بیکاری باید از اندیشه و استاندار کرمانشاهایده‌های برتر استفاده و کمتر به مادیات اکتفا شود.

رضایی بابادی خواستار برطرف کردن مشکلات مرز شوشمی شد و عنوان کرد: تکمیل زیرساخت‌های لازم برای برقراری تردد مسافران در این مسیر و نیز ایجاد بازارچه شوشمی نیاز به عزم جدی فرماندار این منطقه و سایر مسئولان اجرایی استان دارد.

وی تجارت را محور اصلی توسعه در برنامه ششم توسعه کشور عنوان و اظهار کرد: داشتن مرز زمینه را برای رونق مبادلات مرزی در منطقه اورامانات فراهم می‌کند و گامی در جهت رفع معضل بیکاری و ایجاد اشتغال برای جوانان محسوب می‌شود.

رضایی بابادی رجوع به مردم و نیز محور قرار دادن مردم را سیاست دولت دانست و خاطرنشان کرد: اجرای سیاست‌های طرح تحول در نظام سلامت انقلابی در حوزه بهداشت و درمان کشور ایجاد کرد.

استاندار کرمانشاه از تصویب طرح آزادراه «همدان، سنقر، کرمانشاه به خسروی» خبرداد و افزود: این طرح باید با مساعدت دولت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی انجام شود و نیز بزرگراه قزانچی به اورامانات باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

رضایی بابادی پیرامون احداث پروژه مجتمع دامپروری در شهرستان پاوه و اورامانات افزود: این پروژه باید در مدت 10 روز آینده به سرانجام برسد و تامین مراتع و مزرعه علوفه برای راه‌اندازی این مجتمع در دستور کار شیلات و آب منطقه‌ای قرار گیرد.

وی حفظ زیستگاه جانوران نادر در منطقه اورامانات را مهم‌تر از ایجاد مجتمع دامپروری در این منطقه بیان و خواستار همیاری سازمان حفاظت محیط زیست و شیلات برای به نتیجه رسیدن این پروژه شد.

استاندار کرمانشاه نصب گاردریل در محورهای شهرستان پاوه را از مصوبات نشست امروز عنوان و بیان کرد: برای احداث پروژه‌های جدید باید تمام جوانب و واقعیت‌ها را در نظر گرفت و در بحث توسعه شهر ساماندهی مسکن مردم لحاظ شود.

رضایی بابادی خواستار بررسی تصفیه خانه آب شهرستان پاوه شد و افزود: بخشی از کار تکمیل پروژه فاضلاب شهر پاوه به بسیج سازندگی واگذار شود.

وی بیان کرد: در مدت 45 روز آینده موقعیت سه‌راهی باینگان تعیین کاربری شود و سازمان همیاری با مطالعه پروژه و با همکاری راه و شهرسازی پیشنهادات مطلوب را در این زمینه ارائه دهد.

 عکس: مظفر ولدبیگی

9 پاسخ برای “استاندار کرمانشاه: ابعاد گردشگری منطقه پاوه و اورامانات را بی‌نظیر دانست

  • آسمان هفتم در تاریخ بهمن 4, 1393 گفت:

    ضمن احرتام به همه مسوولین از جمله استاندار محترم
    آیا با تعریف و تمجید از اینکه پاوه طبیعت زیبایی دارد و … می توان به توسعه گردشگری دست یافت؟!
    از مسولین اجرایی انتظار فراتر از تعریف و تمجید است بایستی با اقدامات اجرایی بستر را برای توسعه پایدار مهیا سازند.

  • بازنشته بانک در تاریخ بهمن 4, 1393 گفت:

    با سلام خدمت اقای صالحی غزیز و پرتلاش خواهشمند است پیگیری ساخت و ساز روبروی ابشار شهرداری باشید که در حال ساخت و ساز هستند چرا کم من هر روز عبور و مور در انجا دارم خواهشمند است در این مورد از شهرداری استعلام بگیرید با تشکر از فعالیتهای شبانه روزی شما در این سایت فعال

  • سامان در تاریخ بهمن 3, 1393 گفت:

    افرین اقای رحمانزاده
    واقعا ایجاد بازارچه در سه راهی باینگان بسیار به پیدا کردن انگشتر ملا نصرالدین در خارج خانه شباهت دارد
    این همه مشکل در شهر داریم به جای حل انها متاسفانه فرار می کنیم و به سه راهی باینگان پناه می بریم

  • ذربین در تاریخ بهمن 3, 1393 گفت:

    سلام

    صرفا جهت اطلاع؟؟؟؟؟؟؟

    سه راهی باینگان دیگه نداریم حالا اون بخش به سه راهی بانه وره انتقال یافته است 200 متر برید پایین تر یک شهر می بینید؟؟

    بی طرف قضاوت می کنم این بازاچه رو چه اسم بذاریم حالا؟؟؟؟

    بازرچه مرزی پاوه
    بازارچه مرزی باینگان
    بازارچه مرزی بانه وره

  • رحمان زاده در تاریخ بهمن 3, 1393 گفت:

    لطفا افراد متخصص بصورت کارشناسی نظر دهند و مسله سه راهی باینکان را ارزیابی نمایند به نظر می رسد طرح خوبی نیست
    در واقع به نوعی فرار از مشکلات است.
    نقل است که ملا نصرالدین در خانه انگشتر خود را گم می کند و در بیرون خانه دنبال ان می گردد. از او علت را می پرسند می گوید داخل خانه تاریک است تا بتوانم ان را پیدا کنم گشتن دنبال ان در خارج خانه راحت تر است.

  • پاوه در تاریخ بهمن 3, 1393 گفت:

    اتفاقا دستاورد خوبی داشت انتقال بازار و تجارت به سریاس یعنی پایان آخرین رمق های شهر پاوه و مردمان آن برای همیشه و سود بی پایان عده ای سود جو که مدتهاست برای امروز در آن منطقه سرمایه گزاری می کنند آقای فرماندار به عنوان یک شهروند به صراحت به حضورتان عارضم اگر خیری ندارید شر هم مرسانید

  • سامان مرادی در تاریخ بهمن 2, 1393 گفت:

    ضمن احترام به همه مسولین و مهمانان حاضر در جلسه امروز(در فرمانداری)
    بایستی عرض نمایم که جلسه بدون هیچ دستاورد مثبتی پایان یافت زیرا مواردی که به تصویب رسید تقریباً می توان گفت که هیچکدام حلال مشکل مردم ارزیابی نمی شود. مشکل پاوه ایجاد شهرک دامپروری در سه راهی باینگان، یا ایجاد بازار روز در سه راهی باینگان، یا الحاق چورژی و دوریسان به شهر نیست بلکه عدم وجود زیربناهاست. چورژی که آب ندارد با الحاق به شهر چگونه آب دار می شود؟ بنده در شهر با گرانی میوه مواجه هستم آیا با تردد روزانه به سه راهی باینگان و صرف هزینه های ایاب و ذهاب می توان میوه را با قیمت ارزان تر بخرم؟
    کاش فقط یک مورد تاکید می نمایم فقط یک مورد از زیربناهای شهری را مورد التفاط قرار می دادید. کمربندی، ترافیک شهر، آب شرب، آب مورد نیاز شهرک صنعتی، مرز شوشمی، جاده استاندارد، آب کشاورزی و باغداری و یا …
    فقط یکی از اینها را مصوب می نمودید و با یک برنامه عملیاتی و با بودجه مناسب آن را شروع می نمودید بسیار بهتر بود. نصب گاردریل مناسب است اما آیا چنین کار کوچکی نیاز به تصویب استاندار دارد؟
    انتظار ما کارهای بزرگ و زیربنایی با قد و قواره قول های دولت تدبیر و امید است که ان شاالله دولتمردان بتوانند جهت رضایت خداوند متعال به مرحله اجرا درآورند. ان شاالله

  • شهروند در تاریخ بهمن 2, 1393 گفت:

    منظور از تعیین و تغییر کاربری سه راهی باینگان چیه؟
    اگه هدف ایجاد منطقه تجاریه باید گفت که با این کار پاوه نسبت به وضع الانش هم بیشتر به حاشیه رانده می شه
    با این کار پاوه نابود میشه
    مردم از من گفتن بود

  • همشهری در تاریخ بهمن 2, 1393 گفت:

    باز هم حرف های تکراری خود مسئولین هم خواستار ویرانی بیشتر شهر هستند وگرنه خیلی از مسئولین دیگر هم همین شعارهارو داده بودند