ج 10 فروردین 1403 ساعت 18:33

از قهرمان اتومبیل رانی کشور تجلیل شد

از قهرمان اتومبیل رانی کشور تجلیل شد

به گزارش سلام پاوه : اداره ورزش و جوانان پاوه از زکریا بهرام میرزایی قهرمان مسابقات اتومبیل رانی (آفرود) کشور تجلیل کرد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه :صبح روز دوشنبه در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه از آقای زکریا بهرام میرزایی قهرمان مسابقات اتومبیل رانی(آفرود )کشور تجلیل بعمل آمد. در این مراسم هیوا […]

به گزارش سلام پاوه : اداره ورزش و جوانان پاوه از زکریا بهرام میرزایی قهرمان مسابقات اتومبیل رانی (آفرود) کشور تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :صبح روز دوشنبه در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه از آقای زکریا بهرام میرزایی قهرمان مسابقات اتومبیل رانی(آفرود )کشور تجلیل بعمل آمد.

در این مراسم هیوا حسینی رییس اداره ورزش و جوانان پاوه ضمن تبریک این موفقیت به آقای بهرام میرزایی و همه مردم ورزش دوست شهرستان ابراز امیدواریآفرود نمودند که در آینده شاهد موفقیتهای بیشتر این ورزشکار در سطح بین المللی و جهانی باشیم.

شایان ذکر است آقای بهرام میرزایی جوان شایسته شهرستان که علی رغم کمبود شدید امکانات و نداشتن کوچکترین مکان جهت تمرینات در میان مدعیان این رشته در کل کشور افتخار آفرینی می کند.

وی چندین سال است که در رده برترینهای کشور قرار دارد و امید است با همکاری کلیه دستگاههای اجرایی شهرستان علی الخصوص فرماندار محترم و سایر مسئولین همچنین اداره محترم منابع طبیعی در خصوص در اختیار گذاشتن مکان مناسب جهت راه اندازی پیست اتومبیل رانی در شهرستان در راستای توسعه هرچه بیشتر این رشته و کمک به این عزیز و دیگر علاقمندان به رشته اتومبیل رانی گامهای اساسی برداشته شود.

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : ضمن تبریک مجدد به آقای بهرام میرزایی و تقدیر از اداره ورزش و جوانان بخاطر این این تجلیل اما لازم است بگوییم که جا داشت از آقای بهرام میرزایی در یک مراسم شکیل و با حضور جناب آقای فرماندار و مسئولین شهرستانی تجلیل می شد چون در حقیقت قهرمان کشور شدن افتخار کمی نیست که این جوان با اخلاق موفق به این کار شده است .

4 پاسخ برای “از قهرمان اتومبیل رانی کشور تجلیل شد

  • فاضل حاتمی در تاریخ اسفند 12, 1393 گفت:

    دوست عزیز و قهرمان ارزنده شهرمان جناب آقای زکریا بهرام میرزایی ، به عقیده بنده شما یکی از معدود قهرمانان با اخلاق ، خوشرو ،خوش خلق و بدون حاشیه کشور می باشید که با افتخار آفرینی های متعدد خود باعث سربلندی نام پاوه در ایران شده اید .
    شما شایسته والاترین تقدیر و سپاس ، نه تنها از سوی مسئولین بلکه از طرف مردم قدرشناس پاوه می باشید .
    به امید قهرمانیهای جهانی و امیدوارم همیشه سربلند و پیروز باشی.

  • پاوه 1400 در تاریخ دی 17, 1393 گفت:

    این چه جور تقدیری است که در یک اتاق و فقط با حضور 2 نفر انجام شده است (ببخشید 3 نفر چون یک نفر هم عکس گرفته است!)
    تازه معلوم نیست که چه هدیه و جایزه ای به ایشان داده شده است با توجه به بسیار سرد بودن مراسم تقدیر (اگر بتوان آن را مراسم نام نهاد) احتمالاً فقط تقدریرنامه ای به ایشان داده شده است.

  • مهرداد در تاریخ دی 16, 1393 گفت:

    دوباره تبریک عرض میکنم خدمت قهرمان محبوب و موفق شهرستانمون

  • شهروند در تاریخ دی 16, 1393 گفت:

    آره دور قبل هم از این قهرمان تجلیل کردن با50هزار تومن!!!! که سلام پاوه خودش داد رو سایت!اگه اخبار ورزشی خبرش رو نمیداد که عمرا از تجلیل میکردن