ج 31 فروردین 1403 ساعت 22:28

آغاز به کار ترم پاییزه زبانسرای سپیدار پاوه

آغاز به کار ترم پاییزه زبانسرای سپیدار پاوه

به گزارش سلام پاوه :کلاس های زبانسرای سپیدار پاوه پس از وقفه ای دو هفته ای بعد از ترم تابستان شروع به کار کرد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : این زبانسرا که با سابقه ای بیش از 4 سال فعالیت در عرصه آموزش زبانهای خارجه زیر نظر آموزشگاه حرفه ای فکوریان کرمانشاه در شهرستان […]

به گزارش سلام پاوه :کلاس های زبانسرای سپیدار پاوه پس از وقفه ای دو هفته ای بعد از ترم تابستان شروع به کار کرد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : این زبانسرا که با سابقه ای بیش از 4 سال فعالیت در عرصه آموزش زبانهای خارجه زیر نظر آموزشگاه حرفه ای فکوریان کرمانشاه در زبانسرای سپیدار پاوه شهرستان پاوه فعالیت دارد .یکی از موفقترین آموزشگاه های زبان های خارجه اورامانات می باشد .

خانم صالحی مدیر این آموزشگاه به خبرنگار سلام پاوه گفت : امروزه آشنایی با زبانهای خارجی از ملزومات به شمار می رود و در این آموزشگاه با مجرب ترین مربیان و مدرسان و با آخرین تکنولوژی آموزشی و نرم افزاری و روشهای و متد های جدید تدریس در زمینه زبانهای خارجی از مبتدی تا پیشرفته مشغول به خدمت و اموزش زبان های خارجی می باشیم .

وی اظهار داشت در این آموزشگاه تمامی سطوح زبانهای خارجه و برای تمامی سنین کلاس برگزار می شود.

صالحی گفت کلاسهای این آموزشگاه برای ترم پاییزه شروع شده است و از کارآموزان گرامی درخواست می شود برنامه کامل کلاسهای خود را داشته باشند و در ساعت مقرر در کلاسها حاضر شوند.

مدیر زبانسرای سپیدار پاوه در پایان از حمایتهای رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پاوه آقای سعدی فتاحی و مسئول دلسوز و زحمت کش واحد مشارکتهای آموزش و پرورش آقای اهنگری پور که همیشه یار و یاور زبانسرا بوده اند تشکر کرد.

شایان ذکر است این زبانسرا دارای مجوز رسمی از وزارت آموزش و پرورش و تنها موسسه ثبت شده زبانهای خارجی در شهرستان پاوه می باشد.

آدرس : پاوه . جنب مخابرات روبروی بهداری  تلفن تماس : 46130980

زبانسرای سپیدار پاوه

زبان